Неділя, 23.02.2020, 19:13
Логін:
Пароль:
Головне меню
Календар подій
«  Червень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Block title
Головна » 2012 » Червень » 26 » ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО
14:25
ШКОЛА МАЙБУТНЬОГО

Школа, професійний навчальний заклад...Як часто ми згадуємо це місце, закінчивши навчання в них. Кожний з посмішкою згадує своїх вчителів, директора, в кабінеті якого кожен був хоча б раз, класного керівника, майстра виробничого навчання, своїх друзів.

Слідкуючи за плином часу і розвитком технологій, кожен з нас напевно замислюється над тим, що ж нас чекає в майбутньому, як розвинуться технології, яку роль буде посідати людина у виробництві, яким стане життя взагалі? І , звісно ж, нас як студентів цікавить питання: якою буде освіта, як зміниться процес навчання? Знати напевно ніхто з нас не в змозі, але кожен може хоча б спробувати уявити.

На думку деяких моїх друзів, школа майбутнього має бути майже повністю автоматизованою, уроки мають вести спеціально запрограмовані роботи, в кожній аудиторії мають бути столи з моніторами для того, щоб учні не тягли з собою купу підручників. Але все ж, скільки б не пробило часу, навчальний процес мають організовувати педагоги, бо жоден робот не зможе так довго і зрозуміло пояснювати матеріал, лише педагог може зрозуміти причину того, що учень не засвоїв матеріал і допомогти у позаурочний час. Я вважаю, що роботи могли б замінити людину у деяких сферах праці, але це необхідно лише там, де знаходитись людині небезпечно, а замінити людину там, де необхідне мислення і розуміння, неможливо. Тому на кожному уроці має бути педагог. Як ви уявляєте собі урок фізкультури, на якому в ролі педагога виступає робот? Я, наприклад, цього уявити не можу.

І це далеко не єдиний випадок, в якому людину не можливо замінити роботом. Тому я вважаю, що в школі майбутнього можуть бути роботи, які будуть допомагати вчителю і учням, але все ж вони не повинні відповідати за навчальний процес, а лише допомагати.

В школі майбутнього будуть існувати різні прилади, за допомогою яких ми зможемо вивчити все про Всесвіт, про життя та інше. На цей час ми не в змозі дізнатися про всі живі тіла так детально, як хотілося б. Але все ж таки знаємо більше, ніж наші предки, завдяки різним програмам. Наприклад, Інтернет – раніше його не було, і діти вивчали про Всесвіт з підручників, а нам надається можливість вивчати його детальніше за допомогою веб-ресурсів. Тож, що буде в "Школі майбутнього" – нікому не відомо. Можливо, в подальшому житі, кожен кабінет буде оснащений спец-моніторами, в кабінеті географії – буде спеціальний вихід на Український супутник, з якого учні могли б побачити конкретну країну чи навіть місце, де вони знаходяться.

Про цю школу ми можемо тільки мріяти. Але ж мрії здійснюються і життя не стоїть на місці, воно не зупиняється, а йде лише вперед. Отже, все це може бути в реальності!

Лиса Юля учениця
гр. 2 КК-9 «Кухар. Кондитер»
Категорія: Альманах творчих робіт | Переглядів: 891 | Додав: Yulianna | Теги: Твір, школа, учні, есе, учнівська творчість | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]