Середа, 28.06.2017, 19:34
Логін:
Пароль:
Наші професії
  • Верстатник широкого профілю, оператор верстатів з програмним керуван-ням, контролер верстатних та слюсарних робіт
  • Електрогазозварник; Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах
  • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
  • Столяр. Паркетник
  • Маляр. Штукатур. Плиточник
  • Продавець продовольчих товарів
  • Кухар. Кондитер. Офіціант
  • Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)
  • Машиніст бульдозера (гірничі роботи). Слюсар-ремонтник
  • Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів (категорія "В","С")
  • Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорія "А")
  • Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
  • Машиніст екскаватора. Електрослюсар(слюсар) черговий та з ремонту устаткування. Електрогазозварник
  • Скловар
  • Погода в місті
    Календар подій
    «  Березень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Розваги
    Архів новин
    Зараз на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2017 » Березень » 29 » Урок – діалог з фізики
    12:17
    Урок – діалог з фізики
    Урок – діалог з фізики

    Фізика - одна з найпрекрасніших наук.
    Вона показує нам, який великий
    і водночаc близький до людини світ,
    в якому ми живемо.
    Фізика дає змогу людині
    відчути свою велич,
    надзвичайну силу свого розуму,
    робить її наймогутнішою істотою у світі.


    Викладач Західно-Дніпровського центру професійно-технічної освіти з фізики - Ольга Петрівна Анциферова 22 березня 2017 року провела відкритий урок – діалог за темою "Випромінювання та поглинання світла атомами. Види спектрів, спектральний аналіз".

    Урок-діалог – це особлива форма навчання, яка не зводиться ні до проблемного навчання, ні до інших видів навчання.

    Урок-діалог належить до уроків комунікативної спрямованості. Цей урок передбачає використання максимально різноманітних мовних засобів, самостійне опрацювання матеріалу, підготовку доповідей, виступи перед аудиторією, обговорення, критику або доповнення опонентів. Сприяють розвитку комунікативних умінь, навичок самостійної роботи, перетворюють малоцікаве повторення на захоплююче зіставлення точок зору.
    Мета уроку – це повторення, узагальнення знань з теми «Будова атома».Головне значення цього уроку - знайти застосування отриманих знань при вирішенні деяких цікавих завдань, побачити, що за «сухою» теорією стоїть багато незвичайного і цікавого. Для цього потрібні не тільки знання учнів , але і допитливість, спостережливість, а головне, бажання думати. Кожен учень на уроці був учасником однієї з двох команд. Колективізм, уміння слухати одне одного, бажання допомогти своїй команді – це ті якості, які допомагали учасникам команд йти вперед.
    Учні виступили розробниками проектів з спектрів, випромінювання. Були представлені наступні розробки: «Неперервні спектри», «Лінійчатий спектр», «Смугастий спектр», «Люмінесценція», «Фотолюмінесценція», «Хемілюмінесценція», «Катодолюмінісценція»
    , ,
    Після захисту був проведений діалог в якому брали участь всі присутні.
    Ось деякі питання діалогу:
    1. Чи відомий вам колір неба?
    2. Звідкіля береться веселка?
    3. Як працює електронно-променева трубка?
    4. Що таке флуоресцентний пігмент? Та інші.
    , ,
    Активність та зацікавленість учнів, прийоми формування інтересу до вивчення точних наук, продемонстровані на заході, отримали високу оцінку у присутніх колег. При проведені рефлексії учні смайликами продемонстрували своє відношення до проведеного уроку.
    Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 459 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]