Середа, 18.07.2018, 06:57
Логін:
Пароль:
Головне меню
Календар подій
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Block title

Головна » Відкритий урок
1 2 3 ... 6 7 »

  Після повторення навчального матеріалу з теми «Показникова функція»,

  4 квітня 2018 р. був проведений урок контролю знань із використанням комп’ютерних технологій. Учням було запропоновано два варіанта тестів. У наслідок того, що була проведена досить ґрунтовна підготовка до контрольної роботи, якісний показник навчальних досягнень учнів склав 45%, а успішність - 100%. Колеги, які були запрошені на урок, також мали змогу перевірити свої знання з даної теми разом з учнями групи №2КК16. Якщо говорити про ефективність проведення контрольної роботи за допомогою компꞌютерних технологій, то можна відмітити, що компꞌютер сьогодні дійсно є невід'ємною частиною процессу навчання. Використання комп’ютера на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень особистої зацікавленості учнів.

     

  Активна робота з комп'ютером формує в учнів більш високий рівень самоосвітніх навичок і вмінь, аналізу та структурування отриманоїі нформації. При цьому нові засоби навчання дозволяють органічно поєднувати інформаційно-комунікативні, особистісно- орієнтованітехнології з методами творчої та пошукової діяльності.

 Загальновизнано, що застосування комп'ютерних технологій в освітньому процесі, істотно підвищує ефективність навчання, якість знань і вмінь.


Чернюх Н.Г.

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 65 | Добавив: Admin | Дата: 12.04.2018 | Коментарі (0) | Далі...

  4 квітня був проведений відкритий урок з математики «Презентація показникової функції». Урок проведений у формі узагальнюючого (підсумкового) семінару. Основна специфіка уроку-семінару полягає в тому, що він проводиться після вивчення великої за обсягом теми навчальної програми. Його мета - формувати вміння й навички учнів самостійно систематизувати та поглиблювати знання, використовувати їх у практичній діяльності. Ефективність семінарського заняття такого типу значною мірою залежить від ретельності його підготовки. Перш за все викладачу необхідно визначити місце семінару в системі інших уроків з навчального предмета; правильно сформулювати тему, мету й завдання семінару; визначити обсяг матеріалу для розгляду на занятті. Суттєву роль при цьому відіграє організаційна сторона семінарського заняття, зокрема розробка питань і диференційованих завдань для обговорення. Також важливо завчасно (за 10-15 днів до заняття) довести до відома учнів план семінару, повідомити про форму організації та проведення заняття, визначити роль кожного учня як його активного учасника. підготувати спільно з учнями необхідну наочність, забезпечити методичне та технічне оснащення семінарського заняття.

  Урок-семінар був проведений за наступним планом:

1. Визначення показникової функції, її графіка та властивостей.

2. Способи розв'язування показникових рівнянь.

3. Розв’язування показникових нерівностей.

4. Системи показникових рівнянь.

5. Використання показникової функції у житті.

  Учні виступили в ролі експертів та продемонстрували свої знання при розв’язування різних тематичних вправ з теми «Показникова функція».

    

  Головне завдання цього уроку – підготовка учнів до контрольної роботи, яка була проведена на наступному уроці з використанням комп’ютерних технологій.

Чернюх Н.Г.

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 69 | Добавив: Admin | Дата: 12.04.2018 | Коментарі (0) | Далі...

Проведення декади робітничих професій галузей легкої промисловості, харчування, торгівлі, побуту

    З 20.03 2018 в Західно-Дніпровському центрі професійно-технічної освіти пройшла декада робітничих професій галузей легкої промисловості, харчування, торгівлі, побуту у відповідності до спланованих заходів.

   До декади учні груп 1 ККО-15, 2КК-16, 3 КК-15 і 7КК-17 підготували газети, в яких розповіли про традиційні страви української кухні.

     

     В в групі 7 КК-17 пройшов брейн-ринг «Весела кулінарія». Команди майбутніх кулінарів продемонстрували кмітливість та допитливість знаннях сучасної кулінарії.

  

  В рамках дня відкритих дверей в навчальному закладі пройшов майстер-клас «Оздоблення смаколиків» для учнів шкіл міста Жовті Води. Вихованці навчального закладу показали гостям різні способи прикрашання кондитерських виробів і надали їм можливість спробувати свої здібності в цій цікавій справі.

    Майстер групи 1 ККО-15 Прожижко Олена провела відкритий урок виробничого навчання «Приготування виробів з дріжджового тіста», в ході якого учні приготували смачні ватрушки та плюшки.

  

   Учні групи 2 КК-16 відправилися в кулінарну мандрівку по Італії на уроці виробничого навчання «Італійські страви».

  

   Конкурс професійної майстерності в групі 1 ККО-15 показав, що наші майбутні кулінари стануть гідними послідовниками своїх наставників.

         

  Викладач Гладун Н.В. провела олімпіаду з предмету «Технологія приготування їжі з основами товарознавства» в групі 2 КК-16 та конкурс учнівських торів «Моя професія найкраща».

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 117 | Добавив: Admin | Дата: 30.03.2018 | Коментарі (0) | Далі...

Відкритий урок зі спецтехнології у електрогазозварників

…зварювальні технології

переможно крокують по землі,

у підводному світі та у космосі

Б.Є.Патон

  Зварювання - надійний та економічний спосіб нероз'ємного з'єднання деталей машин, конструкцій та споруд. Неможливо уявити сучасне навколишнє середовище без застосування такого міцного і доступного способу з'єднання, як зварювання.

  Саме в Україні вперше в світі були розроблені та стали використовуватися електричні контактно-стикові зварювальні машини та машини для точкового та багатоточкового електричногозварювання, автоматичні зварювальні апарати, створені Є.О.Патоном. Розроблені технології, створені устаткування і матеріали, дозволяють сьогодні виконувати зварювання в найрізноманітніших умовах.

Але не тільки практичні вміння, а й теоретичні знання займають важливе місце у підготовці висококваліфікованих робітників.

   28 березня 2018 року в групі №5 ЕЗ-16, де навчаються учні за професією «Електрогазозварник. Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах. Контролер зварювальних робіт»,викладачем професійно-теоретичної підготовки Копань О.Д. проведено відкритий урок на тему «Автоматизоване та механізоване дугове зварювання».

   

  Одним із найголовніших завдань сучасної освіти є розвиток особистості учнів, створення умов, що забезпечують формування їх творчих здібностей, у результаті яких вони будуть підготовлені до активного та самостійного життя. Ми вчимо їх умінню аналізувати інформацію та приймати осмислені рішення щодо її використання. Одним із дієвих практичних методів навчання єопорний конспект. Використання компактних та незвичайних опорних конспектів сприяє формуванню вмінь учнів аргументовано та послідовно викладати свої думки,спонукає підлітків до активної праці та пошуку. Завдяки цьому виробляється цілеспрямованість та вміння узагальнювати спостереження та думки. Відбувається активне долучення до систематичної праці.

  Викладач на уроці доцільно поєднала традиційну та інноваційну методики викладання, а навчальні відеоматеріали стали влучним доповненням до застосовуваних під час уроку методів та прийомів. Учні переглянули цікаві відео стосовно різних видів зварювання та наплавлення валів.

  

  Етап рефлексії проведено у вигляді роботи над картками-завданнями та заповненням таблиці «Автоматичне та механізоване дугове зварювання».

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 60 | Добавив: Admin | Дата: 28.03.2018 | Коментарі (0) | Далі...

14 березня 2018 року викладачем Наталею Григорівною Чернюх був проведений відкритий урок з інформатики на тему «Поняття алгоритму.   Властивості алгоритмів. Форми подання  алгоритмів. Виконавець алгоритму».

  Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами тощо, що складаються з певної послідовності команд (вказівок). Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх майже не замислюючись, іноді кажуть, автоматично.

    

Слово алгоритм походить від імені видатного вченого середньовічного  Сходу Мухаммедаібн Муси аль-Хорезмі (783 — 850), який в своїх наукових працях з математики, астрономії та географії описав і використовував   індійську позиційну систему числення, а також сформулював у загальному вигляді правила виконання чотирьох основних арифметичних дій: додавання, віднімання, множення і ділення. Європейскі вчені ознайомились з його працями завдяки їхнім перекладам на латину.При перекладі ім'я автора було подано як Algorithmus. Звідси й пішло слово алгоритм. А розроблені ним правила виконання арифметичних дій вважають першими алгоритмами.

   На уроці були розглянуті наступні питання:

  1. Алгоритм. Історична довідка.
  2. Виконавець  алгоритму. Основні характеристики.
  3. Властивості алгоритму.
  4. Форми подання алгоритму.
  5. Основні елементи блок- схем алгоритму.

  На уроці виступила бібліотекар центру Ніна Іванівна Кулик, яка ознайомила учнів з кулінарними новинками та розповіла про застосування алгоритмів в своїй професії.

 При проведенні уроку були використані міжпредметні зв’язки: інформатики з математикою, фізикою, хімією та технологією приготування їжі.

  Ідея реалізації інтегративного підходу до навчання та міжпредметних зв’язків на уроках – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу.

  Головне завдань, яке було поставлене на цьому уроці викладачем професійно-технічного навчального закладу, – дати учням глибокі та міцні знання, засобами свого предмета розкрити красу їхньої майбутньої професії.

   Мета уроку була досягнута.  Урок приніс моральне задоволення учням, викладачу та всім присутнім на уроці.

Викладач інформатики Чернюх Н.Г.

 

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 31 | Добавив: Admin | Дата: 19.03.2018 | Коментарі (0) | Далі...

Кулінарна мандрівка країнами світу

Кухня країн світу багата та різноманітна. Зазирнути в кожну країну, дізнатись про цікаві історичні факти, особливості приготування страв, використання різноманітних продуктів дозволив відкритий урок «Кулінарна мандрівка», який провела Неля Гладун з учнями групи 2 КК-16, що навчаються за професією «Кухар. Кондитер».

Учні підготували цікаві доповіді про кулінарні  традиції Франції, Індії, Росії, Японії, Китаю, Єгипту. Розповіли про приготування холодних страв та закусок в цих країнах.

Урок – мандрівка дуже сподобався учням, адже вони дізнались багато цікавого, продемонстрували свою креативність у підготовці до уроку.

Такі форми проведення уроків допомагають не лише сформувати в учнів стійкий інтерес до обраної професії, але й збагатити  їх культурно, розвивати  кругозір, виховують повагу до інших  народів світу.

 

В. Г. Топчій

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 58 | Добавив: Admin | Дата: 12.03.2018 | Коментарі (0) | Далі...

Перетворити навчання в захоплюючу дію, залучити учнів у різні види діяльності, мотивувати їх пізнавальну активність, розвивати уміння та здібності учнів, дозволяє така форма навчання, як урок-екскурсія. Таке заняття робить процес навчання максимально наближеним до практики і формують інтерес до професії.

9 лютого 2018 року для учнів групи 7-КК 17 Західно-Дніпровського центру професійно-технічної освіти, які навчаються за спеціальністю "Кухар. Кондитер" був проведений урок-екскурсію з предмету устаткування підприємств громадського харчування по темі "Машини та механізми для приготування тіста" який пройшов в кафе "Добробут" міста Жовті Води, де організовано виробництво борошняних кондитерських виробів.

Урок-екскурсію допомогла провести завідуюча виробництвом кафе «Добробут» Мельничук Анастасія Олександрівна. Учні ознайомилися з правилами експлуатації обладнання та технікою безпеки при роботі на ньому. Радо поставилися до учнів і працівники кафе, відповіли на всі питання, показали технологічний процес замісу тіста, формування та випікання на сучасному обладнанню, на якому вони працюють.

            Учні з цікавістю провели навчальний час: подивилися роботу професіоналів своєї справи, порівняли теорію з практичною діяльністю, зрозуміли що на виробництві в сучасних умовах необхідні знання, які вони отримують на уроках теоретичного навчання.

 

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 73 | Добавив: Admin | Дата: 13.02.2018 | Коментарі (0) | Далі...