П`ятниця, 28.07.2017, 20:41
Логін:
Пароль:
Наші професії
  • Верстатник широкого профілю, оператор верстатів з програмним керуван-ням, контролер верстатних та слюсарних робіт
  • Електрогазозварник; Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах
  • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
  • Столяр. Паркетник
  • Маляр. Штукатур. Плиточник
  • Продавець продовольчих товарів
  • Кухар. Кондитер. Офіціант
  • Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)
  • Машиніст бульдозера (гірничі роботи). Слюсар-ремонтник
  • Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів (категорія "В","С")
  • Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорія "А")
  • Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
  • Машиніст екскаватора. Електрослюсар(слюсар) черговий та з ремонту устаткування. Електрогазозварник
  • Скловар
  • Погода в місті
    Календар подій
    «  Грудень 2012  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Розваги
    Архів новин
    Зараз на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2012 » Грудень » 7 » Математика+фізика+основи медичних знань
    15:10
    Математика+фізика+основи медичних знань

    Не секрет, що найбільшу радість і задоволення учні отримують від роботи на уроці, що дозволяє відкрити себе і свої здібності. Досвід свідчить, що висока ефективність уроку залежить від різноманітних цікавих способів та прийомів організації праці учнів. В навчальному закладі постійно використовуються нетрадиційні форми і методи організації навчального процесу, самостійної діяльності учнів на уроках, інтегровані уроки, що відіграє важливу роль для формування компетентної особистості.



    Вдало вибраний вид діяльності на уроці дозволяє зацікавити учнів, оволодіти їх увагою, зарядити на творчу роботу. Такий саме був і урок, який об’єднував три предмети – математику, фізику та основи медичних знань, проведений в вигляді усного журналу "Математика в білому халаті". Викладачі Чернюх Наталя Григорівна, Твереза Тетяна Миколаївна, Анциферова Ольга Петрівна та учні групи 11МШ – 11 зібралися за одним столом, що єднало та ріднило. Спілкувалися, доповнювали один одного, разом робили висновки.




    Спільна діяльність учнів та педагогів в органічному поєднанні предметів, зв'язок з життям, приведення конкретних живих прикладів, активізували увагу, зацікавленість, мотивували учнів до оволодіння знаннями, розвивали цілісність сприйняття навколишнього світу.

    Такі уроки привчають учнів глибоко і всебічно думати, спостерігати, аналізувати свої думки, вміло оперувати навчальним матеріалом, самостійно здобувати знання.

    Єльнікова А.В.
    Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 589 | Додав: Yulianna | Теги: урок, учні, журнал, фізика, здібності, математика | Рейтинг: 5.0/3
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]