Субота, 20.10.2018, 03:49
Логін:
Пароль:
Головне меню
Календар подій
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Block title
Головна » 2018 » Березень » 19 » Інформатика
09:28
Інформатика

  14 березня 2018 року викладачем Наталею Григорівною Чернюх був проведений відкритий урок з інформатики на тему «Поняття алгоритму.   Властивості алгоритмів. Форми подання  алгоритмів. Виконавець алгоритму».

  Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами тощо, що складаються з певної послідовності команд (вказівок). Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх майже не замислюючись, іноді кажуть, автоматично.

    

   Слово алгоритм походить від імені видатного вченого середньовічного  Сходу Мухаммедаібн Муси аль-Хорезмі (783 — 850), який в своїх наукових працях з математики, астрономії та географії описав і використовував   індійську позиційну систему числення, а також сформулював у загальному вигляді правила виконання чотирьох основних арифметичних дій: додавання, віднімання, множення і ділення. Європейскі вчені ознайомились з його працями завдяки їхнім перекладам на латину.При перекладі ім'я автора було подано як Algorithmus. Звідси й пішло слово алгоритм. А розроблені ним правила виконання арифметичних дій вважають першими алгоритмами.

   На уроці були розглянуті наступні питання:

  1. Алгоритм. Історична довідка.
  2. Виконавець  алгоритму. Основні характеристики.
  3. Властивості алгоритму.
  4. Форми подання алгоритму.
  5. Основні елементи блок- схем алгоритму.

  На уроці виступила бібліотекар центру Ніна Іванівна Кулик, яка ознайомила учнів з кулінарними новинками та розповіла про застосування алгоритмів в своїй професії.

    

 При проведенні уроку були використані міжпредметні зв’язки: інформатики з математикою, фізикою, хімією та технологією приготування їжі.

  Ідея реалізації інтегративного підходу до навчання та міжпредметних зв’язків на уроках – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу.

  Головне завдань, яке було поставлене на цьому уроці викладачем професійно-технічного навчального закладу, – дати учням глибокі та міцні знання, засобами свого предмета розкрити красу їхньої майбутньої професії.

   Мета уроку була досягнута.  Урок приніс моральне задоволення учням, викладачу та всім присутнім на уроці.

Викладач інформатики Чернюх Н.Г.

 

 

 

 

 

Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 40 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]