П`ятниця, 22.09.2017, 04:30
Логін:
Пароль:
Наші професії
  • Верстатник широкого профілю, оператор верстатів з програмним керуван-ням, контролер верстатних та слюсарних робіт
  • Електрогазозварник; Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах
  • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
  • Столяр. Паркетник
  • Маляр. Штукатур. Плиточник
  • Продавець продовольчих товарів
  • Кухар. Кондитер. Офіціант
  • Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)
  • Машиніст бульдозера (гірничі роботи). Слюсар-ремонтник
  • Слюсар з ремонту автомобілів. Водій автотранспортних засобів (категорія "В","С")
  • Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва (категорія "А")
  • Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
  • Машиніст екскаватора. Електрослюсар(слюсар) черговий та з ремонту устаткування. Електрогазозварник
  • Скловар
  • Погода в місті
    Календар подій
    «  Лютий 2013  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728
    Розваги
    Архів новин
    Зараз на сайті

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2013 » Лютий » 4 » Добре відома й улюблена Гра
    13:15
    Добре відома й улюблена Гра

    Гра, будучи розвагою, відпочинком, здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці. В навчальному закладі все частіше з метою активізації та інтенсифікації навчального процесу педагоги використовують гру як на уроці, так і в позаурочний час. Вона передбачає ігрове моделювання подій та явищ, що вивчаються, має чітко поставлену мету навчання і відповідний меті результат.


    В інтелектуальній грі, яку підготували та провели викладач Копань Олена Данилівна та майстер виробничого навчання групи електрогазозварників 5 ЕЗ-10 Омельчук Людмила Григорівна приймали участь команди "Іскра" та "Золоті руки". Учні долали труднощі, перешкоди, психологічні бар’єри, проявляли ініціативу, творчий підхід, уяву, цілеспрямованість. Спільно вирішуючи завдання, вчилися спілкуватися, ураховувати думку товаришів.



    Враховані були й різні можливості учнів. А спільні емоційні переживання під час гри сприяли зміцненню міжособистісних відносин. Конфуцій сказав: "Учитель та учень ростуть разом". Ігрові форми уроків дозволяють рости як учням, так і педагогу.



    Єльнікова А.В.
    Категорія: Відкритий урок | Переглядів: 509 | Додав: Yulianna | Теги: ініціатива, урок, змагання, гра, творчість | Рейтинг: 5.0/3
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]